15.01.2012

Nowy projekt

Moi kochani... Postanowiłam udostępnić opowiadanie szerszemu gronu ludzi, więc otworzyłam stronę w języku angielskim. ^^ Posty zamieszczę w najbliższym czasie, kiedy już je przetłumaczę, a jak na razie możecie podziwiać przedstawienie postaci, które właśnie się pojawiło. Rozsyłajcie do znajomych z zagranicy, wszystkich, kogo znacie, będę Wam bardzo wdzięczna! I tak mimo wszystko jestem bardzo zaskoczona tak dużą frekwencją. Kocham Was, człowieki ^^ Następny post pojawi się w ferie, czyli tak... Koło tygodnia jeszcze... Zostawiam Was z nowym blogiem sam na sam ^^
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
http://junseob-forever-intl.blogspot.com/ ~*

2 komentarze:

  1. A kiedy będzie nowy rozdział ? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, ponieważ nie mam może nie tyle co czasu, ale weny twórczej, więc pisanie idzie mi po prostu marnie... Nie wiem,może dzisiaj coś napiszę, ale niczego nie obiecuję. Bądźcie w każdym razie cierpliwi, mam nadzieję, że jakoś szybko pojawi się coś nowego. ♥

      Usuń